.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد. ۳ گزینه احتمالی برای سکانداری وزارت صمت
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد. «فاطمی‌امین» مشاور رئیس‌جمهور شد
شمال نیوز: وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.(ادامه)
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد. «فاطمی‌امین» مشاور رئیس‌جمهور شد
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.(ادامه)
مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم / قدردانی از فاطمی‌امین(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خود را از سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت پس گرفتند. استیضاح ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف و ۲ رای ممتنع داشت. فاطمی امین با ۱۶۲ رای موافقِ استیضاح، از وزارت صمت برکنار شد
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خود را از سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت پس گرفتند. استیضاح ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف و ۲ رای ممتنع داشت.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
رسیدگی به استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد. آغاز جلسه استیضاح وزیر صمت در مجلس
رسیدگی به استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.(ادامه)
وزیر صمت در پی ادعای مطرح‌ شده درخصوص دادن ماشین شاسی‌بلند به بعضی نمایندگان مجلس در ازای رأی‌ منفی به استیضاح وزیر در نامه‌ای خطاب به ...


درخواست فوری در خصوص ماجرای رشوه‌ خودروی شاسی‌بلند به نماینده‌ها/ واکنش دادستان کل کشور به نامه وزیر صمت
وزیر صمت در پی ادعای مطرح‌ شده درخصوص دادن ماشین شاسی‌بلند به بعضی نمایندگان مجلس در ازای رأی‌ منفی به استیضاح وزیر در نامه‌ای خطاب به ... (ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل و رئیس فراکسیون تسهیل تجارت کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیر صمت در دوره حضور در این وزاتخانه گفت: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده ولی خیلی‌ها آنها را ندیدند. حاجی پور : تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده است/ شفافیت‌ها در حوزه خودرو، در گذشته وجود نداشت !
شمال نیوز : نماینده آمل و رئیس فراکسیون تسهیل تجارت کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیر صمت در دوره حضور در این وزاتخانه گفت: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده ولی خیلی‌ها آنها را ندیدند.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد. تشریح دلایل گرانی خودرو در بازار از زبان وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد.(ادامه)
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!» قرار بود شوخی نکنید!
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!»(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
 شنیده می‌شود در دور جدید ترمیم کابینه دولت سیزدهم، سیدرضا فاطمی‌امین ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده خواهد گرفت و ... فاطمی‌امین در راه سازمان برنامه، مذاکره با غضنفری و نیکزاد برای وزارت صمت
شنیده می‌شود در دور جدید ترمیم کابینه دولت سیزدهم، سیدرضا فاطمی‌امین ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده خواهد گرفت و ...(ادامه)
شمال نیوز:

رهبر انقلاب صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) بازدید کردند. بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی
شمال نیوز: رهبر انقلاب صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) بازدید کردند.(ادامه)
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود. اسامی نخستین خودروهای وارداتی اعلام شد
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود.(ادامه)
در سایه نوسانات نرخ دلار، تحرکات دلالان و نبود تناسب بین عرضه و تقاضا، بازار خودرو در هفته‌های گذشته در وضعیت غیرعادی به سر می‌برد. در این شرایط خبر‌هایی درخصوص گسترده‌تر شدن سفره واردات خودرو مطرح شده که این مساله بر کاهش التهابات بازار موثر است. همچنین وزیر صمت نیز ضمن اشاره به اینکه به زودی شاهد ورود اولین خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود، پیش‌بینی کرد با وارد شدن خودرو‌ها در کنار عرضه خودرو‌های داخلی، التهابات اخیر بازار خودرو کاهش خواهد یافت؛ این در حالیست که اعلام شده وزارت صمت برای تنظیم بازار خودرو برنامه‌های متعددی دارد که به زودی اعلام می‌شود. سیگنال وزیر صمت به بازار خودرو
در سایه نوسانات نرخ دلار، تحرکات دلالان و نبود تناسب بین عرضه و تقاضا، بازار خودرو در هفته‌های گذشته در وضعیت غیرعادی به سر می‌برد. در این شرایط خبر‌هایی درخصوص گسترده‌تر شدن سفره واردات خودرو مطرح شده که این مساله بر کاهش التهابات بازار موثر است. همچنین وزیر صمت نیز ضمن اشاره به اینکه به زودی شاهد ورود اولین خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود، پیش‌بینی کرد با وارد شدن خودرو‌ها در کنار عرضه خودرو‌های داخلی، التهابات اخیر بازار خودرو کاهش خواهد یافت؛ این در حالیست که اعلام شده وزارت صمت برای تنظیم بازار خودرو برنامه‌های متعددی دارد که به زودی اعلام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه پس از بررسی طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابقای وی در صدر این وزارتخانه کلیدی دولت موافقت کردند. استیضاح وزیر صمت رای نیاورد / فاطمی امین وزیر ماند
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه پس از بررسی طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابقای وی در صدر این وزارتخانه کلیدی دولت موافقت کردند.(ادامه)
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد. موافقان استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس چه گفتند؟/ خودرو محور استیضاح فاطمی امین
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی تقاضای استیضاح فاطمی امین در صحن علنی مجلس را تشریح کرد. تشریح روند بررسی استیضاح وزیر صمت در مجلس
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی تقاضای استیضاح فاطمی امین در صحن علنی مجلس را تشریح کرد.(ادامه)
جلسه استیضاح وزیر صمت یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود
طرح استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت که در نشست علنی چهارشنبه (۲۷ مهر) مجلس از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده بود، در جلسه علنی یکشنبه (۸ آبان) برگزار خواهد شد.(ادامه)
معاون وزیر صمت خبر سرپرستی خود در این وزارتخانه را تکذیب کرد
معاون هماهنگی و امور کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با رد برخی از شایعات، خبر سرپرستی خود در این وزارتخانه را رد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد. استیضاح فاطمی امین در صحن علنی اعلام وصول شد
شمال نیوز : نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.(ادامه)
 سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه از شرکت فولاد البرز ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد کشور در مازندران بازدید کرد.
وزیر صمت از بزرگترین کارخانه فولاد کشور در مازندران بازدید کرد
سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه از شرکت فولاد البرز ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد کشور در مازندران بازدید کرد. (ادامه)
وزارت صمت: احیای کارخانه نساجی با مصوبه دولت در مازندران
وزیر صمت با اشاره به رونق دوباره کارخانه نساجی مازندران گفت: روند توسعه اشتغال در این کارخانه با جدیت پیگیری می شود.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا با درایت و تلاش دولت سیزدهم و بخش خصوصی در شرکت  فرآورده های لبنی کاله در آمل بهره برداری شد.

راه‌اندازی بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در آمل
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا با درایت و تلاش دولت سیزدهم و بخش خصوصی در شرکت فرآورده های لبنی کاله در آمل بهره برداری شد. (ادامه)
بررسی تحرکات این روزهای نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که اختلاف میان دولت و مجلس بالا گرفته و نمایندگان با انتقاد از عملکرد دولت به دنبال خانه تکانی در کابینه هستند، اما سؤال این است که چرا نمایندگان اکنون ابزارهای نظارتی خود خط و نشان مجلس برای دولت رئیسی/ استراتژی نمایندگان خانه تکانی در کابینه است؟
بررسی تحرکات این روزهای نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که اختلاف میان دولت و مجلس بالا گرفته و نمایندگان با انتقاد از عملکرد دولت به دنبال خانه تکانی در کابینه هستند، اما سؤال این است که چرا نمایندگان اکنون ابزارهای نظارتی خود (ادامه)
شمال نیوز : در حالی طرح استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه شد که برخی از موافقان فاطمی امین در تعداد امضا کنندگان این طرح تشکیک ایجاد کردند اما تصویری از سامانه مجلس نشان می دهد که دقیقا کدام نمایندگان امضا خود را ثبت کردند . اسامی ۴۰ نماینده امضا کننده طرح استیضاح فاطمی امین + عکس از سامانه مجلس
شمال نیوز : در حالی طرح استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه شد که برخی از موافقان فاطمی امین در تعداد امضا کنندگان این طرح تشکیک ایجاد کردند اما تصویری از سامانه مجلس نشان می دهد که دقیقا کدام نمایندگان امضا خود را ثبت کردند .(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت یکی از مواردی است که به دلیل ناکارآمدی به هیات رئیسه تقدیم شده، گفت: ما به عنوان مجلس بُعد نظارتی داریم. چرایی وضعیت موجود را هیات رئیسه باید به نمایندگان گزارش دهد.
انتقاد بابایی کارنامی از عدم اعلام وصول استیضاح برخی وزرا توسط هیات رئیسه
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت یکی از مواردی است که به دلیل ناکارآمدی به هیات رئیسه تقدیم شده، گفت: ما به عنوان مجلس بُعد نظارتی داریم. چرایی وضعیت موجود را هیات رئیسه باید به نمایندگان گزارش دهد. (ادامه)
واردات خودرو آزاد شد
وزیر صمت از تصویب کلیات واردات خودرو در هیات‌ وزیران خبر داد و گفت: روش‌های متعدد واردات خودرو در آیین‌نامه‌ای که هم‌اکنون در مراحل نهایی تصویب قرار دارد، مشخص‌شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.